2 apr. 2024

Marilyn Monroe - ultimul ei interviu pentru revista LIFE, 1962

 

Uneori, înfășurată într-o eșarfă și îmbrăcată cu o haină polo, fără machiaj pe față, merg, merg la cumpărături și mă uit doar la oameni adevărați. Și știi, întotdeauna vor exista câțiva oameni deștepți care vor spune: „Hei, stai puțin. Știi, cred că știu cine este ea!” și încep să mă urmărească. Eu nu mă supăr. Înțeleg pasiunea lor de a afla dacă ești cu adevărat cine cred ei că ești. Când sunt convinșiștiind că sunt cu adevărat eu, fețele lor încep să strălucească de fericire! Le fac ziua specială și vor să o împartă rapid cu cei dragi. Toți care se plimbă pe strada 57 în fiecare dimineață când mă văd ieșind din casă spun: „Marilyn, salut! Cu te simți azi?". Este o onoare pentru mine, îi iubesc atât de mult pentru asta! Uneori, când trec pe lângă muncitorii stradali, ei fluieră după mine, fără să știe nici măcar că în fața lor nu se află o blondă obișnuită atrăgătoare, ci Marilyn Monroe. Când mă apropii de ei și ei mă recunosc, pe fețele lor apare un șoc autentic! Știind că toți acești oameni te cunosc, că tu și munca ta înseamnă ceva pentru ei... Un sentiment cu totul special.


Niciun comentariu: