2 apr. 2024

Leonardo DiCaprio și Lily Gladstone fotografiați de Antonio Olmos pentru The Guardian (ianuarie 2024)

Lily Gladstone, admiratoare a lui DiCaprio, include, bineînțeles la preferate, memorabila lui interpretare ca Jack Dawson în "Titanic" din 1997, un film pe care, a spus ea, l-a iubit când a fost lansat pentru prima dată.

"A fost unul dintre primele lucruri pe care mi-am cheltuit alocația", a declarat Lily Gladstone pentru People. "Am precomandat setul dublu VHS de la Toys 'R' Us când încă mai exista".

Gladstone a precizat că la acea vreme nu a aderat pe deplin la "Leo-mania", spunând: "Am iubit acel film pentru film și pentru Kate Winslet" și că l-a plăcut pe DiCaprio "pentru că Jack Dawson a fost grozav".

"Și este amuzant, ori de câte ori mă îndrăgosteam în clasa a șasea - pentru mine, în anul în care a ieșit, îmi proiectam într-un fel îndrăgosteala în Jack Dawson. Niciodată nu era vorba de Jack Dawson", a spus ea.

Două decenii mai târziu, Gladstone s-a trezit jucând alături de câștigătorul premiului Oscar în filmul "Killers of the Flower Moon", regizat de Martin Scorsese. În 2021, Gladstone a mai spus că a primit o invitație specială de la DiCaprio însuși.

"Am primit un mesaj pe telefon de la un număr nesemnalizat care spunea: 'Hei, sunt Leo. Vrei să vii la cină?''. Mă uit la el și mă întreb: "Chiar el este?"". A spus ea.

După ce a confirmat că era într-adevăr DiCaprio, Lily Gladstone a spus că "au stat lângă focul din fața" casei sale și au vorbit despre copilăria lor la cină.

"Killers of the Flower Moon", disponibil acum la cerere, a stârnit rumoare de Oscar de când a avut premiera în cinematografe.


Niciun comentariu: